10% הנחה + מטלית ניקוי תכשיטים מתנה

תכשיטי צבאן מאחלים לכם חג שמח!

כל התשובות לשאלות שרצית לשאול :)​

הזמנות

מהם אמצעי התשלום באתר?
ניתן לשלם עם כל כרטיסי אשראי 

החלפות / החזרות

כיצד ניתן להחליף פריט?

  • אפשר לבצע החלפה של תכשיט בכל אחד מסניפי הרשת שלנו עד 14 יום ממועד קבלתו.
  • שליח שמגיע עד אלייך לאיסוף המוצר בעלות של 30 ש”ח. לתיאום התקשרו לשירות הלקוחות בטלפון 03-5255055 או בכתובת מייל: [email protected] או בטלפון 03-5255055 . יש לציין מס’ הזמנה, מס’ טלפון ליצירת קשר ו-4 ספרות אחרונות של כרטיס אשראי שהתבצעה איתו הרכישה.
  • כדי למצוא את הסניף הקרוב לביתך לחצי כאן

האם וכיצד ניתן לבטל רכישה ולקבל החזר כספי?
קורה שמתחרטים! ניתן לבטל רכישת מוצר עד 14 יום מקבלת התכשיט, כנגד קבלה או פתק החלפה, בכל אחד מסניפי הרשת. הביטול מתאפשר כל עוד התכשיט חוזר באריזתו המקורית וכל עוד לא נעשה בו שימוש, לחברה עומדת הזכות לחייב בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מבניהם, החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.

לינק לתקנון המלא.

דרכי ביטול עסקה

ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ”א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה, באחת מהדרכים שלהלן:

1. בסמס (בטלפון מס’ 054-7967729 או באחת מחנויות הרשת).

2. בדואר רשום (לכתובת: רח’ יצחק דשה 34 , תל אביב 6721207).

3. בדואר אלקטרוני (לכתובת הדוא”ל [email protected] )

4. באינטרנט- באמצעות משלוח טופס הודעת הביטול המופיע מטה וזמין גם בלשונית “ביטול עסקה” בתחתית האתר.

לשליחת הודעת הביטול, אנא ציין/ני שם, ושם משפחה, מספר הזמנה/חשבונית, מס’ טלפון נייד, הפרטים לשם זיהוי העסקה שאותה ברצונך לבטל.

טופס הודעת ביטול

השדות המסומנים בכוכבית (*) הינם שדות חובה.

לתשומת ליבך, בהיעדר פרטים שיאפשרו לזהות את העסקה ו/או את המוצר/ים מתוך העסקה שהנך מבקש/ת לבטל,
יחול עיכוב בביטול עד להבהרת הפרטים באמצעות פרטי הקשר שבידי החברה.

משלוחים

איך מקבלים את התכשיטים שנרכשו באתר?  
יש לנו מספר אפשרויות עבורך 🙂 –
1. שליח עד הבית – עד 7 ימי עסקים! לפי הכתובת שהזנת במעמד ההזמנה. המשלוח הוא חינם בקנייה מעל 299 ש”ח, או בתשלום של 30 ש”ח.
2. ניתן לבחור איסוף באחד מסניפי הרשת לפי בחירתך (לא כולל סניפי ‘המשביר לצרכן’) במעמד התשלום. ההזמנה שלך תגיע לסניף עד 10 ימי עסקים, ותקבלי עדכון עם הגעתה.

האם השליחים מתקשרים כדי לתאם את הגעתם?
כמובן! תיאום המשלוח מתבצע על ידי חברת המשלוחים טלפונית או בסמס.

למידע נוסף – תקנון

אחריות, חומרים ומידות

מהם תנאי האחריות של המוצרים באתר?
כל הזמנה מגיעה עם תעודת אחריות שתקפה ל- 12 חודשים ממועד ביצוע ההזמנה.
במידה ומדובר בתכשיט יהלום, תצורף בנוסף לתעודת האחריות גם תעודה גמולוגית.
ניתן לעיין בתעודת האחריות כאן, בהתאם להוראות הדין הרלוונטיות.

מאילו חומרים עשויים התכשיטים?
התכשיטים שלנו עשויים מזהב 14K או 18K 🙂 ניתן לבחור את צבע הזהב שלך – צהוב / לבן / רוז’ בעמוד המוצר ובהתאם לפירוט התכשיט בעמוד המוצר.
תחת קטגוריות ‘יהלומים’ תוכלו למצוא תכשיטי זהב משובצים ביהלומים. מידע ספציפי על כל תכשיט נמצא בעמוד המוצר.
בנוסף – תוכלו להיעזר באייקונים בכל עמוד של תכשיט!
למידע נוסף – תקנון

יצירת קשר

כיצד ניתן ליצור איתנו קשר?
במחלקת שירות הלקוחות שלנו ישמחו לעזור לך דרך מייל: [email protected]
או בוואצאפ: 0547967729
טלפון במשרד: 03-5255055
או בטלפון ישיר: 0547967729
שעות פעילות: ראשון – חמישי בין 10:00-15:30
וכמובן לפנות אלינו גם דרך המסנג’ר והרשתות החברתיות

איך ניתן להתעדכן על מבצעים מיוחדים?
בקלות! הירשמי למועדון הלקוחות שלנו וקבלי מאיתנו עדכונים חמים על ההנחות שוות ומשתלמות. אל תדאגי, אנחנו לא חופרים 😉 קליטה למועדון לקוחות דרך האתר בתוך 7 ימי עסקים.
ניתן להסיר רישום בכל עת.